Generated image

Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις...

Η φωτογραφία συγκλονίζει:


Η φωτογραφία του 8άχρονου κοριτσιού να κλαίει έντρομο στην αγκαλιά του πατέρα της, έχει κατακλύσει το διαδίκτυο και συγκλονίζει πραγματικά. Ο πατέρας του κοριτσιού είναι ο κύριος Βρεττάκος, αντιπρόεδρος της ΑΔΕΔΥ ο οποίος είχε κατέβει την Κυριακή με την οικογένεια του στο Σύνταγμα, χώρις τη συνδικαλιστική του ιδιοτήτα, όπως είπε. Σε δηλώσεις του στην Ελευθεροτυπία είπε: "Τα ΜΑΤ θέλανε να φύγουμε από το πεζοδρόμιο. Να μας διώξουν. Έτρεξαν κατά πάνω μας. Μας φώναζαν, έβριζαν και με τις ασπίδες τους άρχισαν να μας σπρώχνουν βίαια. Χτύπησαν την κόρη μου με την ασπίδα στη γνάθο. Αυτή άρχισε να κλαίει. Την πήρα στην αγκαλιά μου και προσπάθησα να φύγω. Έτρεμε ολόκληρη. Με έσφιγγε δυνατά και δεν με άφηνε. Εγώ ήμουν εξοργισμένος και η κόρη μου φοβισμένη".

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι ένα όργανο της τάξης χτύπησε ένα παιδί, ηθελημένα η μη. Επιτέλους, αυτή η ανύπαρκτη πολιτεία, αυτό το άθλιο κράτος, η Ελλάδα του 2011, ας πάρει μέτρα ικανά να μπορούν να προστατεύσουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα παιδιά της. Δε θέλουμε να θρηνήσουμε θύματα ξανά. Αν ορισμένοι ''θερμοκέφαλοι'' ΜΑΤατζήδες δε μπορούν να το χωνέψουν καλά θα κάνει αυτό το Υπουργείο της και καλά Προστασίας του πολίτη, να τους ξηλώσει και να τους βάλει σε κανένα γραφείο, ή να τους στείλει σε κανένα ψυχολόγο.
Αρκετό ξύλο φάγαμε. Ντροπή...

Επισκεφθείτε την νέα μας διεύθυνση www.alexiptoto.com
Generated image

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews