Generated image

Επιστολή συμπολίτη μας για άρνηση καταβολής έκτακτης εισφοράς

Το κείμενο που ακολουθεί, είναι είναι ένα mail που λάβαμε από κάποιο αγανακτισμένο συμπολίτη μας. Στην επιστολή αυτή, η οποία απευθύνεται σε όλους μας, περιγράφει με απλά και καθ' όλα νόμιμα βήματα τι σκοπεύει να πράξει εν όψει της έκτακτης εισφοράς που επιβάλλεται ''με τσαμπουκά από το πουθενά''.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αυτούσιο το mail:


''Καλησπέρα,

Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το μήνυμα είναι η έκτακτη εισφορά που πρέπει να πληρώσουμε μέχρι 30/9/2011. Ξέρετε, αυτό το νταβατζηλίκι που έρχεται από το πουθενά και με τον τσαμπουκά. Προσοχή, δεν μιλάω για την τελευταία εξαγγελία για τον φόρο ακίνητης περιουσίας που θα μας την χώσουν μέσα στη ΔΕΗ.
Εμένα μου ήρθε να πληρώσω 545ευρώ και θα πράξω το εξής:

Θα συμπληρώσω υπεύθυνη δήλωση του νόμου 1599 (105 παλιότερα) προς τη ΔΟΥ που ανήκω όπου θα γράφω τα πλήρη στοιχεία μου και θα αναφέρω ότι δεν θα πληρώσω το ποσό αυτό μέχρι να βρεθούν να δικαστούν και να τιμωρηθούν αυτοί που μας έφεραν σ αυτό το σημείο.
Θα επισυνάψω την ειδοποίηση για την καταβολή, τη σελίδα 115 με το άρθρο 120 του Συντάγματος και θα την παραδώσω στη ΔΟΥ μου.
Συμπληρωματικά και επειδή αυτή τη στιγμή έχω αυτά τα λεφτά σκέφτομαι να τα καταθέσω σε λογαριασμό τραπέζης και να επισυνάψω και αντίγραφο της απόδειξης αλλά με φανερά μόνο τα 2-3 τελευταία νούμερα του λογαριασμού. Οπότε μέσα στο κείμενο θα τους ενημερώνω ότι τα λεφτά βρίσκονται σε τράπεζα και μόλις ικανοποιηθεί το αίτημα μου τότε θα τα μεταφέρω στην εφορία. Έτσι δεν θα έχω και τον φόβο να με πουν και τζαμπατζή κάτι Ρέππιδες, Πάγκαλοι και λοιπά σκουπίδια.
Αν αυτό το κάνουν 2-3 άτομα, φυσικά και δεν έχει νόημα αλλά αν το κάνουν 100000-200000-500000 τότε θα τους στείλουμε από κει που ήρθανε στις 1/10/2011, κιόλας.''
Επισκεφθείτε την νέα μας διεύθυνση www.alexiptoto.com
Generated image

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews