Παρατηρώντας το γκράφιτι στον τοίχο του σχολικού γυμναστηρίου, ο κύριος Άντι δεν μπορούσε παρά να αποδεχτεί ότι η Ακαδημία Αρρένων, της οποίας ήταν διευθυντής, είχε το δικό της στυλ ακόμα και στους βανδαλισμούς.
Το γκράφιτι είχε μια εκπαιδευτική ιδιότητα, αφού έγραφε:
99: 9 = 11
Αρπάζοντας έναν άτυχο μαθητή από το αυτί, ο κύριος Άντι είπε: «Νεαρέ κύριε Σμίθι, πώς θα σας φαινόταν να καθαρίζατε λιγάκι αυτόν τον τοίχο;»
Το παιδί όπως ήταν αναμενόμενο αντέδρασε κι ο κύριος Άντι του έκανε μια αντιπρόταση:
«Εντάξει λοιπόν, θα κάνουμε μια συμφωνία. Αν μπορέσεις να μου πεις ποια μαθηματικά σύμβολα θα μπορούσε ο βάνδαλος να προσθέσει στο έργο του, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι 2, χωρίς όμως να αλλάξει κανένα από τα ψηφία της παράστασης αυτής, τότε θα σε απαλλάξω από το καθάρισμα του τοίχου».
Μπορείτε να λύσετε τον γρίφο για τον Σμίθι;
Βρείτε ποια δύο μαθηματικά σύμβολα θα μπορούσαν να προστεθούν στην παραπάνω παράσταση, ώστε το αποτέλεσμα να είναι 2.
Λύση(9 +9) : 9 = 1+1
Το γκράφιτι είχε μια εκπαιδευτική ιδιότητα, αφού έγραφε:
99: 9 = 11
Αρπάζοντας έναν άτυχο μαθητή από το αυτί, ο κύριος Άντι είπε: «Νεαρέ κύριε Σμίθι, πώς θα σας φαινόταν να καθαρίζατε λιγάκι αυτόν τον τοίχο;»
Το παιδί όπως ήταν αναμενόμενο αντέδρασε κι ο κύριος Άντι του έκανε μια αντιπρόταση:
«Εντάξει λοιπόν, θα κάνουμε μια συμφωνία. Αν μπορέσεις να μου πεις ποια μαθηματικά σύμβολα θα μπορούσε ο βάνδαλος να προσθέσει στο έργο του, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να είναι 2, χωρίς όμως να αλλάξει κανένα από τα ψηφία της παράστασης αυτής, τότε θα σε απαλλάξω από το καθάρισμα του τοίχου».
Μπορείτε να λύσετε τον γρίφο για τον Σμίθι;
Βρείτε ποια δύο μαθηματικά σύμβολα θα μπορούσαν να προστεθούν στην παραπάνω παράσταση, ώστε το αποτέλεσμα να είναι 2.
Λύση(9 +9) : 9 = 1+1