Στον αέρα κινδυνεύει να τιναχτεί το έργο του νέου δρόμου Ηράκλειο- Μεσαρά στην Κρήτη,
όπου κατέρρευσαν τα πρανή και έγινε κατολίσθηση στο όρυγμα Β-14, που έχει μέτωπο πάνω από 100 μέτρα.
Στο υπουργείο σήμανε συναγερμός και επιτροπή από υψηλόβαθμα στελέχη από διάφορες υπηρεσίες πάνε επειγόντως στην Κρήτη για να ελέγξουν τι έχει συμβεί, σύμφωνα με το cretalive.gr.
Οι κατολισθήσεις των πρανών είναι πλέον τόσο σοβαρές- στα δύο ορύγματα είναι οι πιο μεγάλες- που όχι μόνο προκάλεσαν τη διακοπή των εργασιών, αλλά θέτουν και σε κίνδυνο το έργο. Ενώ το έργο θα παραδιδόταν σε κυκλοφορία τέλος του 2012, τώρα θα χρειαστεί τεράστιο κόστος και χρόνο για να λυθεί το πρόβλημα. Πρόκειται για ένα έργο με συνολικό προϋπολογισμό 120 εκατομμυρίων ευρώ.
Ειδικά στο όρυγμα Β-14, που είναι αμέσως μετά την αγία Βαρβάρα και πριν τον Απομαρμά, δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κατολίσθηση και γι'αυτό είχαν αναγκαστεί να αλλάξουν τις μελέτες.
«Δυστυχώς έχουμε ένα μεγάλο θέμα στο τμήμα του δρόμου Αγία Βαρβάρα- Απομαρμά που ξέραμε εξαρχής ότι ήταν δύσκολο τεχνικά λόγω των νερών και των σαθρών εδαφών. Είχαμε τις κατολισθήσεις για τις οποίες πρέπει να βρούμε τα αίτια, να δούμε τι θα γίνει με τις μελέτες που εφαρμόστηκαν» τόνισε ο προϊστάμενος της ΕΔΥΕ ΒΟΑΚ Γιώργος Αγαπάκης.
teras.gr
όπου κατέρρευσαν τα πρανή και έγινε κατολίσθηση στο όρυγμα Β-14, που έχει μέτωπο πάνω από 100 μέτρα.
Στο υπουργείο σήμανε συναγερμός και επιτροπή από υψηλόβαθμα στελέχη από διάφορες υπηρεσίες πάνε επειγόντως στην Κρήτη για να ελέγξουν τι έχει συμβεί, σύμφωνα με το cretalive.gr.
Οι κατολισθήσεις των πρανών είναι πλέον τόσο σοβαρές- στα δύο ορύγματα είναι οι πιο μεγάλες- που όχι μόνο προκάλεσαν τη διακοπή των εργασιών, αλλά θέτουν και σε κίνδυνο το έργο. Ενώ το έργο θα παραδιδόταν σε κυκλοφορία τέλος του 2012, τώρα θα χρειαστεί τεράστιο κόστος και χρόνο για να λυθεί το πρόβλημα. Πρόκειται για ένα έργο με συνολικό προϋπολογισμό 120 εκατομμυρίων ευρώ.
Ειδικά στο όρυγμα Β-14, που είναι αμέσως μετά την αγία Βαρβάρα και πριν τον Απομαρμά, δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται κατολίσθηση και γι'αυτό είχαν αναγκαστεί να αλλάξουν τις μελέτες.
«Δυστυχώς έχουμε ένα μεγάλο θέμα στο τμήμα του δρόμου Αγία Βαρβάρα- Απομαρμά που ξέραμε εξαρχής ότι ήταν δύσκολο τεχνικά λόγω των νερών και των σαθρών εδαφών. Είχαμε τις κατολισθήσεις για τις οποίες πρέπει να βρούμε τα αίτια, να δούμε τι θα γίνει με τις μελέτες που εφαρμόστηκαν» τόνισε ο προϊστάμενος της ΕΔΥΕ ΒΟΑΚ Γιώργος Αγαπάκης.
teras.gr
ΠΡΕΖΑ TV