Στο αεροδρόμιο της Χίου εντοπίστηκε "παρκαρισμένο" αεροσκάφος τύπου Falcon 900, αξίας αγοράς 15.000.000 ευρώ και ιδιοκτησίας Έλληνα, που το κρύβει από την Εφορία.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της "Δημοκρατίας" (14/01), ως ιδιοκτήτες του πολυτελούς αεροσκάφους εμφανίζονται δύο έμποροι, οι φορολογικές δηλώσεις των οποίων σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούν την απόκτηση και συντήρησή του.
Έλεγχος του ΣΔΟΕ, που βρίσκεται σε εξέλιξη τους τελευταίους δύο μήνες, έδειξε ότι το συγκεκριμένο ιδιωτικό τζετ εισήλθε στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2011 και έκτοτε παραμένει στο αεροδρόμιο του......
ακριτικού νησιού.Σύμφωνα με δημοσίευμα της "Δημοκρατίας" (14/01), ως ιδιοκτήτες του πολυτελούς αεροσκάφους εμφανίζονται δύο έμποροι, οι φορολογικές δηλώσεις των οποίων σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούν την απόκτηση και συντήρησή του.
Έλεγχος του ΣΔΟΕ, που βρίσκεται σε εξέλιξη τους τελευταίους δύο μήνες, έδειξε ότι το συγκεκριμένο ιδιωτικό τζετ εισήλθε στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2011 και έκτοτε παραμένει στο αεροδρόμιο του......
Ζητήθηκαν όλα τα απαραίτητα στοιχεία από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, από τα οποία προκύπτει ότι εισήχθη από τη Γαλλία, χωρίς όμως να μπορεί να διαπιστωθεί ποιος είναι ο αρχικός αγοραστής του. Φαίνεται μόνο, ποιοι είναι οι τωρινοί ιδιοκτήτες του.
Από το ΣΔΟΕ γίνεται λόγος για υπόθεση φοροδιαφυγής εκατομμυρίων ευρώ και ενδεχόμενο ξέπλυμα μαύρου χρήματος με πιθανότερο σενάριο αυτό της ύπαρξης offshore εταιρείας, πίσω από το αεροσκάφος.
Στη διάθεση των αρμόδιων Αρχών βρίσκονται ήδη όλα τα στοιχεία της ΥΠΑ, από τα οποία προκύπτει ότι τα καταγεγραμμένα στο νηολόγιό της αεροσκάφη είναι 104.
Εντύπωση με αφορμή τα στοιχεία προκαλεί το γεγονός, ότι μέσα σε μία διετία τα ιδιωτικά αεροσκάφη που βρίσκονταν στο ελληνικό νηολόγιο μειώθηκαν σχεδόν κατά το μισό.
Ο έλεγχος συνεχίζεται και στο νέο νηολόγιο, όπου φαίνεται να μεταφέρθηκαν πάνω από 100 ιδιωτικά τζετ, για να διαπιστωθεί εάν η μετακίνησή τους έγινε με νόμιμες διαδικασίες και αν καταβλήθηκαν οι προβλεπόμενοι φόροι.
Στο πλαίσιο του ελέγχου, εξετάζονται ακόμη και οι διαδικασίες συντήρησης και στάθμευσης των συγκεκριμένων αεροσκαφών, ποσό που ετησίως κυμαίνεται από 900.000 έως και 1.500.000 ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΥΠΑ.