Ακόμα και όταν τα πράγματα σοβαρέψουν, ο Marcus Persson δε χάνει το
χιούμορ του
Όπως τον περασμένο Αύγουστο που κατηγορήθηκε ότι "δανείστηκε" τον τίτλο του "The Elder Scrolls" για το νέο του παχνίδι. Στο blog του απέρριψε τις αιτιάσεις ως γελοίες και προκάλεσε την αντίπαλη εταιρεία που απειλούσε με δικαστήρια να λύσουν τις διαφορές τους στο Quake III.
Για να καταλάβεις, το Minecraft είναι το πιο ρετρό game που έχει κυκλοφορήσει από την δεκαετία του 80. Κυριολεκτικά, όμως. Το πιξελάρισμα της εικόνας προδίδει την απέχθεια του δημιουργού προς τα τέλεια γραφικά ενώ στο gameplay τα πράγματα είναι τόσο απλά που γίνονται ακταλαβίστικα. Εσύ διαμορφώνεις τον κόσμο σου αραδιάζοντας φράχτες, χτίζεις παλάτια τούβλο προς τούβλο, τρως ψωμί και παιδάκια για να κρατιέσαι σε καλή υγεία και χρημοποιείς με σύνεση τα εργαλεία σου γιατί κάποια -π.χ. τα πέτρινα τσεκούρια σπάνε πιο εύκολα από τα μεταλλικά. Οι τσάπες το ίδιο!
Η ιστορία του Persson μάλλον παραπέμπει σε παιδί θαύμα. Ξεκίνησε να μαθαίνει τα μυστικά του προγραμματισμού πάνω σε ένα -καταλαβαίνεις για τη εποχή μιλάμε- Commodore 128. Ήταν μόλις 7. Τον επόμενο χρόνο είχε ολοκληρώσει ένα text adventure game (τύπου "άνοιξε σουσάμι", "σκότωσε το ninja" και τέτοια) και από τότε δεν κοίταξε πίσω! Εργάστηκε για τέσσερα χρόνια σαν full time προγραμματιστής στην King.com προτού πάρει μεταγραφή για την πιο φιλελεύθερη Jalbum. Σταδιακά άρχισε να ασχοληθεί με τα δικά του project και να συμμετέχει στους 48ώρους διαγωνισμούς Ludum Dare με games που τελικά οδήγησαν στο Minecraft!
"Συνηδειτοποίησα ότι το παιχνίδι άρεσε και ότι είχε τη δυναμική να γίνει κάτι μεγάλο, έτσι μείωσα τις ώρες σε 40% part-time. Ευτυχώς, οι άνθρωποι της Jalbrum ξέρουν πως κάνεις ένα μικρό χόμπι μια κανονική εταιρεία και έδειξαν κατανόηση," εξήγησε στο pcgamer.com. Με τη βοήθεια ένός φίλου και τα χρήματα που έφερε το Minecraft έφτιαξε τη δική του εταιρεία, τη Majong!
Σήμερα, ο Marcus Persson σήμερα εξακολουθεί να μένει στη Στοκχόλμη. Συνεχίζει να αναπτύσει το Minecraft και πλην ενός νέου διαμερίσματος, τα 75 εκατομμύρια δολάρια βρίσκονται στον τραπεζικό του λογαριασμό σχεδόν ανέγγιχτα! Όχι και άσχημα για έναν έναν προγραμματιστή που μέχρι πριν ένα χρόνο είχε πρωινή δουλειά για να πληρώνει τους λογαριασμούς!
δείτε το video:
πηγή:oneman.gr
Όπως τον περασμένο Αύγουστο που κατηγορήθηκε ότι "δανείστηκε" τον τίτλο του "The Elder Scrolls" για το νέο του παχνίδι. Στο blog του απέρριψε τις αιτιάσεις ως γελοίες και προκάλεσε την αντίπαλη εταιρεία που απειλούσε με δικαστήρια να λύσουν τις διαφορές τους στο Quake III.
Για να καταλάβεις, το Minecraft είναι το πιο ρετρό game που έχει κυκλοφορήσει από την δεκαετία του 80. Κυριολεκτικά, όμως. Το πιξελάρισμα της εικόνας προδίδει την απέχθεια του δημιουργού προς τα τέλεια γραφικά ενώ στο gameplay τα πράγματα είναι τόσο απλά που γίνονται ακταλαβίστικα. Εσύ διαμορφώνεις τον κόσμο σου αραδιάζοντας φράχτες, χτίζεις παλάτια τούβλο προς τούβλο, τρως ψωμί και παιδάκια για να κρατιέσαι σε καλή υγεία και χρημοποιείς με σύνεση τα εργαλεία σου γιατί κάποια -π.χ. τα πέτρινα τσεκούρια σπάνε πιο εύκολα από τα μεταλλικά. Οι τσάπες το ίδιο!
Η ιστορία του Persson μάλλον παραπέμπει σε παιδί θαύμα. Ξεκίνησε να μαθαίνει τα μυστικά του προγραμματισμού πάνω σε ένα -καταλαβαίνεις για τη εποχή μιλάμε- Commodore 128. Ήταν μόλις 7. Τον επόμενο χρόνο είχε ολοκληρώσει ένα text adventure game (τύπου "άνοιξε σουσάμι", "σκότωσε το ninja" και τέτοια) και από τότε δεν κοίταξε πίσω! Εργάστηκε για τέσσερα χρόνια σαν full time προγραμματιστής στην King.com προτού πάρει μεταγραφή για την πιο φιλελεύθερη Jalbum. Σταδιακά άρχισε να ασχοληθεί με τα δικά του project και να συμμετέχει στους 48ώρους διαγωνισμούς Ludum Dare με games που τελικά οδήγησαν στο Minecraft!
"Συνηδειτοποίησα ότι το παιχνίδι άρεσε και ότι είχε τη δυναμική να γίνει κάτι μεγάλο, έτσι μείωσα τις ώρες σε 40% part-time. Ευτυχώς, οι άνθρωποι της Jalbrum ξέρουν πως κάνεις ένα μικρό χόμπι μια κανονική εταιρεία και έδειξαν κατανόηση," εξήγησε στο pcgamer.com. Με τη βοήθεια ένός φίλου και τα χρήματα που έφερε το Minecraft έφτιαξε τη δική του εταιρεία, τη Majong!
Σήμερα, ο Marcus Persson σήμερα εξακολουθεί να μένει στη Στοκχόλμη. Συνεχίζει να αναπτύσει το Minecraft και πλην ενός νέου διαμερίσματος, τα 75 εκατομμύρια δολάρια βρίσκονται στον τραπεζικό του λογαριασμό σχεδόν ανέγγιχτα! Όχι και άσχημα για έναν έναν προγραμματιστή που μέχρι πριν ένα χρόνο είχε πρωινή δουλειά για να πληρώνει τους λογαριασμούς!
δείτε το video: