Generated image

Βιβλιοπρόταση


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΣ - Βλάσης Γωγούσης

Γιατί δεν αυτοκτόνησες; Στον συγγραφέα απευθύνονταν το ερώτημα, στον συγγραφέα που την εποχή εκείνη, ήταν δεν ήταν 20 χρονών. Τότε, δεν καταλάβαινε γιατί ζητούσαν τη ζωή του, οι πρώην συναγωνιστές, οι σύντροφοί του. Τώρα 60 χρόνια αργότερα, ξεσπάει και εξιστορεί. O ίδιος γράφει: ´´Ο μόνος επιζών, εγώ, καταθέτω ένα κομμάτι απ’ την ψυχή μου , εκθέτοντας γεγονότα και.... απογοήτευση για τον άδικο χαμό των συντρόφων μου και την κατάρρευση των ιδανικών μου! Κατάλαβες, πιστεύω, ποιός είναι ο στόχος μου, είναι το «σκόρπισμα» στα 4 σημεία της Ελλάδας του μηνύματος: αγωνισθείτε για τα ιδανικά σας , αλλά μη γίνεστε όργανα κάποιων σκληροπυρηνικών η διαφθαρμένων ηγεσιών.´´

επιμέλεια: spa

Επισκεφθείτε την νέα μας διεύθυνση www.alexiptoto.com
Generated image

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews